اجاره ون با راننده انتخاب بهتری است یا بدون راننده؟

ون، نوعی وسیله نقلیه بوده که با سه ردیف صندلی حدودا 10 تا 13 نفر را در خود جای می‌دهد. انواع مختلفی از خودروهای ون توسط کمپانی‌های بزرگ طراحی و تولید شده‌اند که امکانات و تجهیزات به کار رفته در هر یک از آن‌ها با دیگری تفاوت دارد. به عنوان نمونه ون‌های موجود در خطوط تاکسیرانی با ون‌های گردشگری متفاوت هستند. امروزه ون‌های گردشگری ساخت کمپانی‌های بزرگ دارای قیمت بالایی هستند؛ به همین خاطر اجاره ون توریستی برای افرادی که قادر به خرید این خودرو نیستند گزینه مناسبی است.

در این گزارش به بررسی انواع اجاره ون به شکل توریستی و دربستی همچنین اجاره ون با راننده انتخاب بهتری است یا بدون راننده می‌پردازیم.

آشنایی با انواع اجاره ون به شکل توریستی و دربستی

اجاره ون توریستی: یکی از وسایل نقلیه پرکاربرد در زمینه سفرهای توریستی و گردشگری، ون است. اجاره ون توریستی برای مسافرت خانواده‌های پرجمعیت حدود تا 13 نفر گزینه‌ی مناسبی است چراکه علاوه بر فراهم کردن فضایی مناسب برای در کنار هم بودن، هزینه‌‌های سفر را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. در مقابل برای گروه‌‌های گردشگری با جمعیت بیشتر اجاره ون توریستی انتخاب چندان مناسبی نیست. به‌علاوه در صورت داشتن بار زیاد یا سفرهای طولانی بهتر است از وسایل نقلیه دیگر استفاده کرد.

اجاره ون دربستی:  برای بسیاری از خانواده‌ها به‌ویژه آنانی که دوست دارند، دسته‌جمعی به سفر بروند، کرایه کردن ون جذابیت‌های خاص خود را دارد. با کرایه ون با راننده نه‌تنها دیگر نگران مسیرهای ناآشنا نخواهید بود‌؛ بلکه از پرداخت هزینه‌های بالا و نبودن خودروی مناسب هم رهایی خواهید یافت.

در اینجا باید گفت که این ون‌ها برای سفرهای تا 15 نفر مناسب هستند و نسبت به خودروهای متوسط موجود در بازار صندلی‌های بهتر و بزرگ‌تر دارند. همچنین امکانات این ون‌ها نسبت به برخی از خودروهای شخصی هم مناسب است. صندلی این ون‌ها هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان بسیار راحت‌تر است.

اجاره ون با راننده انتخاب بهتری است یا بدون راننده؟

اجاره ون با راننده: یکی از خدماتی که شرکت‌های اجاره دهنده خودرو برای راحتی مشتریان خود در نظر می‌گیرند، خدمات اجاره ون با راننده است. کسانی که قصد مسافرت به‌صورت دسته‌جمعی رادارند، می‌توانند از خدمات اجاره ون با راننده استفاده کنند. افرادی که به‌عنوان راننده برای خودروهای شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات ماشین در نظر گرفته می‌شوند، رانندگان قابل‌اطمینان هستند که پس از گذراندن دوره‌های آموزشی لازم به استخدام آن‌ها درآمده‌اند. شرایط اجاره ون با راننده برای مشتریان بسیار راحت است چراکه راننده ون به‌عنوان نماینده شرکت موردنظر در زمان کرایه ماشین حضور دارد و نیازی به ضمانت یا مدرک خاصی برای اجاره ون نیست. یکی از مزایای اجاره ون با راننده در مسافرت‌های تفریحی این است که رانندگانی که برای سرویس اجاره ون فرستاده می‌شوند، اطلاعات کاملی در رابطه با مناطق توریستی و گردشگری دارند و می‌توانند به‌عنوان راهنما در طول سفر حضورداشته و کمکتان کنند.

اجاره ون بدون راننده: در برخی موارد افراد ترجیح می‌دهند گزینه اجاره ون بدون راننده را برای مسافرت‌های کاری یا حتی سفرهای دوستانه خود انتخاب کنند. نکته‌ حائز اهمیت این است که اجاره ون با شرایطی همراه بوده و به مدارکی جهت تضمین بازگشت و سلامت خودرو نیاز دارد. بدون داشتن آن مدارک، امکان اجاره ون بدون راننده برای شما وجود نخواهد داشت. از مدارک لازم جهت اجاره ون بدون راننده می‌توان به حداقل سن بالای 20 سال، کارت شناسایی معتبر، گواهینامه معتبر بااعتبار حداقل بالای 8 ماه، پرداخت کل هزینه اجاره ون همچنین دادن ضمانت به ارزش کل قیمت روز خودرو به‌صورت نقد، سفته یا چک اشاره کرد.

اجاره ون از پی سپار

شرکت پی سپار با كادر مجرب و ناوگان حرفه‌ای در حوزه خدمات حمل‌ونقل مسافر فعالیت خود را با دریافت پروانه کسب و عضویت در اتحادیه مسافربری استان تهران آغاز کرد. از مزایای همكاری با این مجموعه‌ می‌توان به اطمینان خاطر از كیفیت مطلوب خدمات،  قیمت‌های مناسب، خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه خدمات در سریع‌ترین و كوتاه‌ترین زمان ممكن در تمام کشور با رانندگان مجرب و کارآزموده اشاره کرد. ناوگان این مجموعه شامل انواع اتوبوس، میدل‌‌باس، مینی‌بوس، ون و سواری به‌صورت خودروهای ایرانی، خارجی، مدرن یا كلاسیك است. برای ارتباط با این مجموعه‌ می‌توانید با شماره تلفن‌های اطلاعات تماس 09904040515 یا 02144117400 تماس گرفته یا به نشانی تهران، آیت‌الله كاشانی، سازمان برنامه شمالی، لاله شمالی، بن‌بست دوم شرقی، ساختمان آپادانا، پلاك ۱۲ ،واحد ۵ بروید.

دیدگاه خود را بنویسید

هفت − پنج =