چه عواملی بر قیمت اتوبوس دربستی موثر هستند؟

bus rental price

اتوبوس دربستی از مبدا تا مقصد به صورت دربست در اختیار یک متقاضی قرار می‌گیرد. از مزیت‌های اتوبوس دربستی می‌توان به انتقال تعداد زیادی از مسافران به صورت همزمان اشاره کرد؛ به طوریکه دیگر نیازی نیست تا هر فرد به طور جداگانه خود را به مقصد برساند. بیشترین میزان درخواست اتوبوس دربستی در تهران است چراکه تهران، کلان شهر بوده و حجم زیادی از جمعیت را در خود جای داده است. بوین جهت اتوبوس دربستی در تهران راهکار بسیار خوبی برای افرادی است که قصد دارند مهمانان خود را به یک مراسم اعزام کنند.

در این گزارش به بررسی شرایط اجاره انواع اتوبوس دربستی، عوامل موثر بر قیمت اتوبوس دربستی و مدارک لازم برای اجاره آن پرداخته شده است.

شرایط اجاره انواع اتوبوس دربستی

اتوبوس‌ها انواع مختلفی با ظرفیت‌های متفاوت دارند. با توجه به تعداد نفرات، مقصد سفر و مدت زمان مد نظر برای مسافرت می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر تعداد افراد بیش از 20 نفر باشد می‌توانید از مینی‌بوس دربستی با ظرفیت 20 تا 23 نفر استفاده کنید اما اجاره اتوبوس دربستی برای حدودا 44 نفر مناسب است. معمولا از اتوبوس دربستی برای سفرهای زیارتی و سیاحتی، تحقیقاتی، سفرهای کوتاه مدت چند روزه استفاده می‌کنند.

برای اجاره اتوبوس دربستی با راننده می‌توانید با ارائه کارت شناسایی معتبر اتوبوس دربستی اجاره‌ای مناسب خود را انتخاب کنید. همچنین مشخص کردن مدت زمان سفر و تعداد روزهایی که باید خودرو و راننده را در اختیار داشته باشید بسیار حائز اهمیت است. تعیین تاریخ و روز سفر برای دریافت اتوبوس دربستی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه برای شرکت‌های اجاره‌دهنده نظم و تعیین تاریخ دقیق مهم است.

چه عواملی بر قیمت اتوبوس دربستی  موثر است؟

نوع خودرو: نوع اتوبوس دربستی مانند مینی‌بوس، ون یا اتوبوس به علت ظرفیت متفاوتی که دارند، تاثیر بسیاری در قیمت اجاره اتوبوس دربستی دارد.

امکانات و تجهیزات اتوبوس دربستی: وی آی پی یا معمولی بودن اتوبوس دربستی بر قیمت آن اثرگذار است چراکه هرچقدر امکانات و تجهیزات رفاهی اتوبوس بیشتر باشد طبیعتا قیمت اجاره‌ی آن نیز بالا می‌رود.

مدت زمان سفر: اجاره اتوبوس دربستی برای تعداد روزهای بالا در کاهش هزینه‌ها اثر می‌گذارد.

مسافت سفر: مقصدهای طولانی‌تر قیمت اتوبوس دربستی را افزایش می‌دهد. لازم به ذکر است که سفرهای بیش از 300 کیلومتر نیازمند اجاره اتوبوس دربستی حداقل برای 3 روز به صورت رفت و برگشتی است.

نوع سفر: قیمت اتوبوس دربستی به صورت رفت، دو مسیر رفت و برگشت و یا کاملا اختیار با یکدیگر متفاوت است.

 

    عوامل موثر بر قیمت اجاره اتوبوس

مدارک لازم برای اجاره اتوبوس دربستی

برای اجاره اتوبوس دربستی باید به میزان 20 درصد بیشتر از قیمت روز خودرو چک بانکی یا سفته ارائه دهید. سن شما نیز باید کمتر از 19 و بیشتر از 70 سال نباشد. ارائه و تحویل کارت شناسایی معتبر، گواهی اشتغال به کار، داشتن گواهینامه رانندگی و سند ملکی معتبر نیز ضروری است.

اجاره اتوبوس دربستی از “پی سپار

شرکت دریان سفر امید با كادری مجرب و ناوگان حرفه‌ای در حوزه خدمات حمل و نقل مسافر فعالیت خود را با دریافت پروانه کسب و عضویت در اتحادیه مسافربری استان تهران آغاز کرد. از مزایای همكاری با این مجموعه‌ می‌توان به اطمینان خاطر از كیفیت مطلوب خدمات،  قیمت‌های مناسب، خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه خدمات در سریع‌ترین و كوتاه‌ترین زمان ممكن در تمام نقاط کشور با رانندگان مجرب و کارآزموده اشاره کرد. ناوگان این شرکت شامل انواع اتوبوس، میدل‌ باس، مینی‌بوس، ون و سواری به صورت خودروهای ایرانی، خارجی و مدرن یا كلاسیك است. برای ارتباط با این مجموعه‌ می‌توانید با شماره تلفن‌های یاطلاعات تماس 02144117400 یا 09904040515 تماس گرفته یا به نشانی تهران، آيت‌اله كاشانی، سازمان برنامه شمالی، لاله شمالی، بن بست دوم شرقی، ساختمان آپادانا، پلاك ۱۲ ،واحد ۵ بروید. همچنین برای تسهیل فرآیند اجاره اتوبوس دربستی می‌توانید به نشانی اینترنتی peysepaar.com مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

14 − ده =