مزایای اجاره اتوبوس چیست؟

مزیت های اجاره اتوبوس از پی سپار

اتوبوس‌ها به دو دسته‌ی درون شهری و برون شهری تقسیم می‌شوند که هزینه اجاره هر کدام از آن‌ها متفاوت است. با اجاره اتوبوس برای مسافرت‌های چند روزه علاوه بر داشتن احساس راحتی و آرامش تا رسیدن به مقصد، از مسیر نیز لذت خواهید برد و می‌توانید با هم معاشرت کنید. اجاره اتوبوس معمولا به صورت ساعتی، روزانه یا هفتگی محاسبه می‌شود و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود نوع محاسبه آن را تعیین کنید. البته نوع اتوبوس، امکانات، مسافت، تعداد ساعات یا روزهای مورد نیاز، کیفیت اتوبوس  و ظرفیت آن نیز بر قیمت اجاره اتوبوس تاثیرگذار است.

پی سپار در این گزارش به بررسی  مزایا، شرایط و مدارک لازم اجازه اتوبوس می‌پردازد.

آشنایی با مزایای اجاره اتوبوس

مهم‌ترین مزیت اجاره اتوبوس صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کاهش آلودگی هوا و شلوغی شهر است. ایمنی در سفر نیز از دیگر مزایای اجاره اتوبوس است؛ رانندگان اتوبوس‌ مهارت بالایی در رانندگی و کنترل جاده دارند و به طور کلی اتوبوس نیز نسبت به سایر وسایل حمل و نقل عمومی ایمن‌تر است. در طول سفر با اتوبوس به‌ویژه نوع وی آی پی آن، احساس راحتی و آسایش خواهید داشت چراکه فضای مناسبی داشته و در هر فصل از سال می‌توانید برای مسیرهای طولانی یا کوتاه از آن استفاده کنید. با استفاده از اجاره اتوبوس با راننده معضل نبود جای پارک هم تا حدودی برطرف می‌شود. با اجاره اتوبوس وی آی پی با اینکه ظرفیت کمتری نسبت به اتوبوس‌های معمولی دارند اما سفری راحت و با آسایش بیشتر را تجربه خولهید کرد. در اتوبوس‌های وی آی پی در یک ستون یک صندلی و در ستون دیگر دوصندلی قرار داده شده است؛ به طوریکه صندلی‌های آن بزرگتر و جادار‌تر هستند. در مسافت‌های طولانی اگر از نشستن خسته شوید می‌توانید صندلی را تا زاویه 140 درجه به عقب خوابانده و مانند تخت‌خواب دراز بکشید. با اجاره اتوبوس وی آی پی پشت هر صندلی یک مانیتور مجزا قرار دارد که با وجود آن حوصله‌تان سر نمی‌رود. به علاوه با وجود شارژرهای تعبیه شده در این اتوبوس‌ها می‌توانید گوشی خود را نیز شارژ کنید. البته به تبع قیمت اجاره اتوبوس وی آی پی از اتوبوس معمولی بیشتر خواهد بود.

شرایط اجاره اتوبوس

برای اجاره اتوبوس ابتدا باید به شرکت ارائه‌دهنده‌ی خدمات اجاره خودرو مراجعه کنید. پس از مراجعه حضوری یا مجازی، با در نظر گرفتن تعداد نفرات می‌توانید خودرو مورد نیازتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر 4 نفر یا کمتر بودید می‌توانید به اجاره خودرو سواری اکتفا کنید اما اگر برای بیش از 4 نفر و بین ۲۰ تا ۲۵ نفر باشید، اجاره مینی‌بوس منطقی‌تر است. برای بیش از 40 نفر نیز می‌توانید به گزینه‌ی اجاره اتوبوس فکر کنید. تعیین مسافت تا مقصد، تعداد روزهای سفر، زمان رفت و برگشت به صورت دقیق نیز قدم بعدی است. پس از انتخاب خودرو نوبت به انتخاب حضور یا عدم حضور راننده می‌رسد. درخواست راننده یعنی درخواست اجاره اتوبوس دربستی دارید.

مدارک لازم برای اجاره اتوبوس

شرکت اجاره‌دهنده اتوبوس باید از هویت متقاضیان اطمینان یابد که پس از اتمام قرارداد، خودروها را در اختیارشان قرار می‌دهد. برای این کار متقاضی باید مدرک شناسایی معتبر و گواهینامه‌ی رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار را ارائه کنند. ارائه سند ملکی در ازای تحویل اتوبوس نیز برای اطمینان بیشتر شرکت نسبت به سلامت خودرو خواهد بود. گواهی اشتغال، محل سکونت یا دفترچه تامین اجتماعی نیز که نشان‌دهنده‌ی شاغل بودن فرد باشد هم قابل قبول است. چک یا سفته به ارزش 20 درصد بیشتر از قیمت روز اتوبوس نیز باید از طرف شخص اجاره‌کننده به شرکت اجاره‌دهنده داده شود. فرد اجاره‌کننده باید در حفظ و نگهداری از خودرو تمام تلاش خود را به کار گیرد چراکه در صورت صدمه به خودرو باید خسارت آن را بپردازد.

 

شرایط اجاره خودرو از پی سپار

 

اجاره اتوبوس از “شرکت پی سپار”

شرکت پی سپار با كادری مجرب و ناوگان حرفه‌ای در حوزه خدمات حمل و نقل مسافر فعالیت خود را با دریافت پروانه کسب و عضویت در اتحادیه مسافربری استان تهران آغاز کرد. از مزایای همكاری با این مجموعه‌ می‌توان به اطمینان خاطر از كیفیت مطلوب خدمات،  قیمت‌های مناسب، خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه خدمات در سریع‌ترین و كوتاه‌ترین زمان ممكن در تمام نقاط کشور با رانندگان مجرب و کارآزموده اشاره کرد. ناوگان این شرکت شامل انواع اتوبوس، میدل‌ باس، مینی‌بوس، ون و سواری به صورت خودروهای ایرانی، خارجی و مدرن یا كلاسیك است. برای ارتباط با این مجموعه‌ می‌توانید با شماره تلفن‌های اطلاعات تماس 09905959515 یا 02144117400 تماس گرفته یا به نشانی تهران، آيت‌اله كاشانی، سازمان برنامه شمالی، لاله شمالی، بن بست دوم شرقی، ساختمان آپادانا، پلاك ۱۲ ،واحد ۵ بروید. همچنین برای تسهیل فرآیند اجاره اتوبوس دربستی می‌توانید به نشانی اینترنتی peysepaar.com مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

4 + هفده =