مزایای اجاره میدل باس چیست؟

مزایای اجاره میدل باس از پی سپار

میدل باس یکی از انواع وسایل نقلیه عمومی بوده که در تفریحات گروهی به‌ویژه تورهای مسافرتی از آن استفاده می‌کنند. میدل باس‌ از مینی بوس‌ و ون‌ بزرگ‌تر است اما کوچک‌تر بودن آن نسبت به اتوبوس باعث شده که رانندگی با آن در جاده‌های پر پیچ و خم راحت‌تر باشد. امروزه اجاره میدل باس از وسایل حمل و نقل عمومی با محبوبیت بسیار بالا محسوب می‌شود. در این گزارش به بررسی ویژگی‌ها، مزایا و قیمت اجاره میدل باس می‌پردازیم.

 

با ویژگی‌های میدل باس آشنا شوید

ظرفیت هر میدل باس حداکثر 32 نفر بوده؛ البته کم بودن تعداد صندلی­‌های آن نیز باعث راحتی در فضای درون میدل باس می‌شود. با اجاره میدل باس از امکاناتی مانند سیستم پخش صوتی و تصویری، میکروفون، تلوزیون، یخچال، صندلی متحرک، تنطیمات گرمایشی و سرمایشی برخوردار خواهید بود. این ویژگی­‌ها باعث شده که امروزه برای مسافرت­‌های دسته جمعی، سرویس کارمندان و مدارس، تور­های ساعتی و روزانه از اجاره میدل باس استفاده کنند. میدل­ باس به لحاظ شکل ظاهری شباهت بسیاری به اتوبوس  دارد اما در ابعاد کوچکتری طراحی و ساخته می‌شود. به همین دلیل راننده توانایی بیشتری برای کنترل آن هنگام عبور از پیچ و خم و سراشیبی­ جاده دارد. اجاره میدل­ باس بیشتر برای سفرهای دسته جمعی که تعداد افراد کمتر از ظرفیت اتوبوس باشد، مورد استفاده است.

مزایای اجاره میدل باس چیست؟

امروزه اجاره میدل باس، گزینه‌ای مناسب برای مسافرت­‌های درون شهری و برون شهری کوتاه مدت محسوب می‌شود که می‌توان به وسیله آن یک سفر امن و راحت را تجربه کرد. البته اجاره میدل­ باس دربستی با قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز امکان‌پذیر است. مقرون به صرفه بودن قیمت اجاره میدل باس، نقش موثری در انتخاب افراد و رضایت‌مندی آن­‌ها دارد. میدل­ باس­‌ها از نظر امکانات رفاهی و ظرفیت تقریبت با اتوبوس‌ها هم­‌سطح هستند اما اجاره میدل­ باس با قیمت بسیار کمتری محاسبه می‌شود. به علاوه میدل­ باس از ظرفیت و تعداد صندلی­‌های مناسبی برخوردار است. دو نوع پیشرو و یوتانگ میدل باس از ۳۰ تا ۳۲ صندلی برای جابه‌جایی مسافران خود برخوردار هستند. این تعداد صندلی‌ها با ظرفیت و تعداد صندلی­‌های اتوبوس vip نیز ­سطح و برابر است. گروه­‌های مسافرتی مختلف با اجاره میدل­ باس می‌توانند خودرویی با تمامی امکانات رفاهی مناسب سفر را در اختیار داشته باشند. از دیگر مزایای اجاره میدل­ باس می‌توان به جثه و سایز کوچک آن اشاره کرد. سایز کوچک میدل­ باس­ باعث شده تا این خودرو به راحتی در جاده­‌های پر پیچ و خم، کوهستانی یا خیابان­‌های شهری تردد کند. به همین دلیل بسیاری از تورگردانان و فعالان حوزه سفرهای طبیعت­‌گردی از اجاره میدل ­باس به جای اجاره اتوبوس استفاده می­‌کنند.

 

قیمت اجاره میدل باس چقدر است؟

هزینه اجاره میدل باس معمولا به صورت روزانه یا ساعتی محاسبه می‌شوند. هنگام رده‌بندی هزینه‌ها، قیمت اجاره میدل­ باس دربستی در مقابل سایر وسایل نقلیه عمومی مانند اجاره اتوبوس دربستی و اجاره ون‌های توریستی کمتر محاسبه می‌شود اما در مقابل اجاره کردن مینی بوس، قیمت اجاره میدل باس بیشتر خواهد بود. به طور کلی، قیمت کرایه میدل باس برای تمامی مسافرت‌ها، بسته به زمان سفر و تاریخ آن متفاوت است.

 

اجاره میدل باس از “شرکت پی سپار”

شرکت پی سپار امید با كادری مجرب و ناوگان حرفه‌ای در حوزه خدمات حمل و نقل مسافر فعالیت خود را با دریافت پروانه کسب و عضویت در اتحادیه مسافربری استان تهران آغاز کرد. از مزایای همكاری با این مجموعه‌ می‌توان به اطمینان خاطر از كیفیت مطلوب خدمات،  قیمت‌های مناسب، خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه خدمات در سریع‌ترین و كوتاه‌ترین زمان ممكن در تمام کشور با رانندگان مجرب و کارآزموده اشاره کرد. ناوگان این شرکت شامل انواع اتوبوس، میدل‌ باس، مینی‌بوس، ون و سواری به صورت خودروهای ایرانی، خارجی و مدرن یا كلاسیك است. برای ارتباط با این مجموعه‌ می‌توانید با شماره تلفن‌های اطلاعات تماس 02144117450 یا 02144156888 تماس گرفته یا به نشانی تهران، آيت‌اله كاشانی، سازمان برنامه شمالی، لاله شمالی، بن بست دوم شرقی، ساختمان آپادانا، پلاك ۱۲ ،واحد ۵ بروید. همچنین برای تسهیل فرآیند اجاره اتوبوس دربستی می‌توانید به نشانی اینترنتی peysepaar.com مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

سه × پنج =