با مزایا و شرایط کرایه ون مسافرتی آشنا شوید

کرایه ون مسافرتی

ون خودرویی بوده که برای حمل مسافر با تعدادی بیشتر از خودروهای سواری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این خودروها حداقل ۳ ردیف صندلی و قابلیت حمل ۱۱ تا ۱۳ سرنشین را خواهند داشت. به همین خاطر محیط زیست نیز کمتر آلوده می‌شود. استفاده از ون هزینه سوخت کمتری هم دارد درحالیکه مصرف سوخت سواری چند برابر ون است. برخی از خودروهای ون دیزلی بوده و استفاده از آن‌ها در مقایسه با ون بنزینی، هزینه سوخت را به نصف کاهش می‌دهد. پی سپار در این مطلب به بررسی مزایا و شرایط کرایه ون مسافرتی همچنین عوامل موثر بر کرایه ون مسافرتی می‌پردازد.

آشنایی با مزایای کرایه ون مسافرتی  

راحتی و آسایش: یکی از مزایای ون مسافرتی، راحتی و آسایش در سفر است. با اجاره ون نیازی ندارید که با مشکلات حمل و نقل عمومی مواجه شوید یا از تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شلوغ استفاده کنید. شما می‌توانید به راحتی به مقصد مورد نظرتان برسید و از تمامی امکانات در نهایت راحتی و آسایش لذت ببرید.

فرصتی برای برگزاری سفر دلخواه: یکی دیگر از مزایای کرایه خودرو ون این بوده که می‌توانید با اجاره ون،  سفر دلخواه خود را برگزار کنید. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ریزی دقیقی برای سفرتان داشته باشید و به مقصدی که دوست دارید بروید.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها: یکی دیگر از مزایای کرایه ون مسافرتی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد بود. شما نیازی به خرید ون خصوصی ندارید چراکه مجبور به پرداخت هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن می‌شوید. به عبارت دیگر با کرایه ون مسافرتی و تقسیم هزینه اجاره بین اعضای گروه، صرفه‌جویی بیشتری در هزینه‌ها خواهید کرد.

انعطاف‌پذیری در برنامه‌ریزی: کرایه ون مسافرتی به شما انعطاف‌پذیری بیشتری در برنامه‌ریزی سفرتان را به شما می‌دهد؛ به طوریکه می‌توانید زمان حرکت، مسیر و توقف‌ها را به دلخواه خود تعیین کرده و آزادی عمل بیشتری در سفرتان داشته باشید.

تجربه‌ی گردشگری منحصر به فرد: یکی دیگر از مزایای کرایه ون مسافرتی داشتن تجربه‌ی گردشگری منحصر به فرد خواهد بود. شما می‌توانید به مناطق دورافتاده و کمتر دیده شده رفته و تجربه‌های جدیدی را تجربه کنید که با وسایل حمل و نقل عمومی یا حتی سواری امکان آن وجود ندارد.

حفاظت و حراست از محیط زیست: یکی دیگر از مزایای کرایه ون مسافرتی کاهش آلودگی محیط زیست است چراکه با اجاره ون برای مسافرت‌های خود معمولا منجر به کاهش تعداد استفاده از وسایل حمل و نقل در جاده می‌شوید که به لحاظ کاهش آلودگی محیط زیست بسیار مفید است. با استفاده از ون مسافرتی، شما به حفظ و حراست از محیط زیست کمک کرده و از تولید آلودگی هوا کم می‌کنید.

نداشتن هزینه تعمیر و نگهداری: هنگامی که با ون مسافرتی سفر می‌کنید،  هزینه‌های جاری و تعمیرات آن به عهده شرکت خواهد بود. به عبارت دیگر بزرگترین مزیت کرایه ون مسافرتی این است که مشتری از پرداخت هزینه‌های بسیار بابت خرید و نگهداری از ون معاف می‌شود.

کرایه ون مسافرتی با راننده یا بدون راننده؛ کدام‌ یک انتخاب بهتری است؟

کرایه ون مسافرتی بدون راننده: کرایه ون مسافرتی بدون راننده، برای افرادی که می‌خواهند خصوصی‌تر و راحت‌تر سفر کنند، انتخاب بسیار مناسبی است. برای کرایه ون مسافرتی بدون راننده، داشتن گواهینامه مرتبط با اعتبار، ارائه چک ضمانت همچنین مدارک شغلی ضروری است. اجاره ون بدون راننده برای سفرهای شخصی و خانوادگی انتخاب بهتری خواهد بود چراکه افراد غالبا با حضور شخص غریبه به عنوان راننده معذب خواهند شد.

کرایه ون مسافرتی با راننده: کرایه ون مسافرتی با راننده‌ای که شناخت کامل از مسیرها داشته و با نقاط گردشگری ایران آشنا است، برای افرادی می‌خواهند تنها از مسیر و سفر خود در کنار یکدیگر و خانواده خود لذت ببرند و به فکر هیچ چیزی نباشند انتخاب عالی خواهد بود. به علاوه برای افرادی که تور مسافرتی برگزار می‌کنند یا قصد سفرهای دوستانه دارند هم مناسب است. کرایه ون مسافرتی با راننده، مسئولیت شخص اجاره‌کننده را کمتر کرده چراکه راننده مراقب خودرو خواهد بود. به همین خاطر هیچ گونه ضمانتی از فرد اجاره‌کننده دریافت نخواهد شد.

عوامل تاثیرگذار در تعیین کرایه ون مسافرتی  

نوع سفر: با توجه به سفرهای درون شهری یا برون شهری، کرایه ون مسافرتی به شکل متفاوتی سنجیده می‌شوند. به عبارت دیگر براساس مسیر تردد شما، درون شهری یا برون شهری بودن سفرتان، هزینه کرایه ون مسافرتی تعیین می‌شود. در سفرهای درون شهری، نرخ خدمات براساس مسیر تردد و ساعات در اختیار بودن خودرو محاسبه خواهد شد. در مقابل در سفرهای برون شهری بسته به تعداد روزهای درخواستی و مسیر تردد، نرخ کرایه ون مسافرتی تعیین می‌شود.

مدل خودرو: نوع درخواست شما و تعداد نفراتی که قصد سفر با آن‌ها را دارید در انتخاب مدل ون مسافرتی‌تان نقش بسزایی خواهد داشت. همچنین درخواست برخی از امکانات خاص مانند پخش ویدئو، باربند، صندلی‌های تخت خواب‌ شو و … نیز در تعیین کرایه ون مسافرتی مؤثر است.

مدت زمان و مسافت سفر: هنگامی که سفر و استفاده شما از ون مسافرتی چند روزه باشد، طبیعتا مسافت و زمان بیشتری را طی خواهید کرد اما نکته حائز اهمیت این است که با وجود هزینه خاصی که به هر روز یا هر مسافت تعلق می‌گیرد، هزینه‌های شما برای چندین روز کاهش می‌یابد و در ابعادی وسیع‌تر می‌توان گفت حتی برای شما کرایه ون مسافرتی برای چند روز به‌ صرفه‌تر است. به عبارت دیگر اگز قصد سفر چندین روزه را دارید کرایه ون مسافرتی به لحاظ هزینه‌ای مقرون به صرفه خواهد بود در غیر این صورت برای یک الی دو روز قیمت اجاره ون برای شما گران تمام می‌شود.

کرایه ون مسافرتی از پی سپار

خودروهای ون مزایای بسیاری برای استفاده در سفرهای طولانی مدت دارند. شرکت پی سپار در زمینه حمل و نقل و اجاره خودرو به شما انواع خدمات اجاره ون مانند ون تویوتاهایس، میدل باس و اتوبوس را با مناسب‌ترین قیمت‌ها و بهترین کیفیت خدمات در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. اگر سفر با ون را انتخاب کردید می‌توانید از طریق مجموعه پی سپار ون مورد نظر خود را اجاره کرده و سفری مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

2 × یک =