هر آنچه برای اجاره ون تویوتاهایس نیاز دارید

اجاره ون تویوتا هایس از پی سپار

کرایه ون تویوتاهایس از خدمات محبوب برای حمل‌ و نقل گروهی است چراکه دارای فضای داخلی جادار بوده و ظرفیت 12 تا 14 نفر مسافر را پوشش می‌دهد. بدین جهت انتخاب ایده‌آلی برای خانواده‌ها، گروه‌های دوستانه حتی همکارانی بوده که قصد دارند با هم به مقاصد گردشگری، مجالس و مراسم حتی قرارهای کاری بروند. با اجاره ون تویوتاهایس با راننده، می‌توانید از مزایایی مانند امنیت بالا، نگران نبودن بابت ترافیک و پیدا کردن جای پارک همچنین امکان لذت بردن از در کنار هم بودن بدون دغدغه رانندگی بهره ببرید. پس سپار در این مطلب به بررسی امکانات ون تویوتاهایس، ظرفیت مسافری و باری این ون، شرایط اجاره و کاربردهای این خودرو می‌پردازد.

امکانات ون تویوتاهایس را بشناسید

ون تویوتاهایس برای تورهای چند روزه گزینه بسیار مناسبی خواهد بود چراکه به علت اصطلاک کم، هزینه اجاره آن مناسب است. مصرف سوخت این ون اقتصادی بوده و یکی از المان‌های قیمت‌گذاری روی اجاره خودرو ون مصرف سوخت ون است. وزن کم این ون به نسبت ابعادی که دارد کمک شایانی به سهولت جا‌به‌جایی و شتاب این خودرو می‌کند. مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده که در صورت روشن کردن کولر یا بخاری فضا را به صورت اتوماتیک مطبوع می‌کند. سیستم کنترل کیفی هوا از دیگر امکانات ون تویوتاهایس است که برای تورهای مسافرتی بسیار پرکاربرد خواهد بود. دارای امکانات امنیتی بالا و سیستم هوشمند در شیب‌های سر بالایی و جاده‌های پر پیچ مانند جاده چالوس یا جاده هراز نیز است. به علاوه مجهز به سیستم ضد قفل ترمز بوده که امتیاز مثبتی برای مسافت های طولانی به شمار می‌رود.

ظرفیت ون تویوتاهایس چقدر است؟

ون تویوتاهایس در مدل معمولی خود ظرفیت 12 نفر و در مدل سقف بلند ظرفیت ۱۴ نفر مسافر را دارد. مدل سقف بلند تویوتاهایس به هائیس یا هایروف نیز معروف است. در صورت نیاز به فضای بیشتر می‌توانید مدل هائیس این خودرو را اجاره کنید که از نظر هزینه نیز تفاوتی با سری معمولی این خودرو نخواهد داشت.

ظرفیت باری تویوتاهایس چقدر است؟

ون تویوتاهایس قابلیت بارگیری حداکثر 400 کیلوگرم بار را خواهد داشت. به عبارت دیگر ون تویوتاهایس می‌تواند 10 چمدان سایز کوچک در ابعاد 22 اینچ و ارتفاع 50 سانتی متر، 6 چمدان سایز متوسط در ابعاد 27 اینچ با ارتفاع 60 سانتی متر و 4 چمدان سایز بزرگ در ابعاد 32 اینچ  با ارتفاع 70 سانتی متر را در خود جای دهد.

ظرفیت باری ون تویوتا هایس

آشنایی با شرایط اجاره ون تویوتاهایس

اجاره ون تویوتاهایس با راننده: کرایه خودرو ون تویوتاهایس با راننده انتخابی عالی برای گروه‌های بزرگی بوده که قصد دارند سفری راحت، امن و خصوصی را تجربه کنند. تویوتاهایس، با فضای وسیع، به راحتی می‌تواند تعداد زیادی مسافر و بار را در خود جا دهد. این وسیله نقلیه، که به علت امکانات و فضای داخلی مناسب خود شهرت دارد؛ برای انواع مسافرت‌ها مانند تورهای گردشگری، سفرهای تجاری و حتی ترانسفر فرودگاه نیز انتخابی ایده‌آل به شمار می‌رود. استفاده از خدمات اجاره ون تویوتاهایس با راننده امنیت سفر شما را تضمین می‌کند. به علاوه می‌تواند به گروه این امکان را دهد که بدون دغدغه‌های رانندگی و پیدا کردن مسیر، از سفر خود تنها لذت ببرند. علاوه بر تمانی موارد ذکر شده قیمت اجاره تویوتاهایس نسبت به سایر ون‌ها مناسب‌تر خواهد بود، بدین جهت استفاده از این سرویس محبوب برای افراد بسیاری بهترین انتخاب است. برای اجاره ون تویوتاهایس با راننده، مسافران به‌ عنوان فرد اجاره‌کننده ون باید تصویر کارت ملی، برنامه سفر و تعداد مسافران را به اطلاع کارشناس مجموعه مورد نظر خود برای اجاره خود برساند تا هماهنگی‌های لازم برای دریافت سرویس انجام شود.

با کاربردهای اجاره ون تویوتاهایس آشنا شوید

مسافرت: مسافرت معمولا با طی کردن مسافت‌های بسیاری همراه است؛ به همین خاطر در کابین خودرو باید احساس راحتی کنید. ون تویوتاهایس صندلی‌های بسیار راحتی با توجه به ساختار ستون فقرات شما دارد. به علاوه قابلیت تخت خواب شو را نیز داشته و به صورت 3 تخت خواب تک نفره انعطاف پذیر است. سیستم سرمایشی و گرمایشی آن نیز بهترین عملکرد را طی مسیر از خود نشان می‌دهد.

گشت درون شهری: ون تویوتاهایس با مصرف سوخت 11 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بهترین گزینه برای گشت‌های درون شهری خواهد بود. این ون‌ها تا 15 نفر سرنشین را در خود جای خواهد داد و ظرفیت حمل بار مناسبی نیز دارند. همچنین با توجه به قدرت موتور آن، به راحتی و با صرف کمترین زمان می‌توانید به محل مورد نظر خود برسید.

برای حمل‌ و نقل افراد در مراسم‌ها و مناسبت‌های خاص، جابه‌جایی ورزشکاران و هنرمندان، سرویس مدارس، مراکز آموزشی و ادارات همچنین ترانسفر فرودگاهی معمولا کرایه خودرو ون تویوتاهایس انتخاب مناسبی خواهد بود.

اجاره ون تویوتاهایس از پی سپار

اجاره ون تویوتاهایس از پی سپار

شرکت پی سپار در زمینه حمل و نقل و اجاره خودرو به شما انواع خدمات اجاره ون مانند ون تویوتاهایس، میدل باس و اتوبوس را با مناسب‌ترین قیمت‌ها و بالاترین کیفیت خدمات در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجاره ون تویوتاهایس و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

6 + نوزده =