کاربرد اجاره مینی بوس چیست؟

کاربرد اجاره مینی بوس

مینی‌بوس‌ها در دو نوع معمولی و تشریفاتی دسته‌بندی می‌شوند. هنگام اجاره مینی بوس باید توجه کنید که نوع معمولی یا قدیمی آن امکانات زیادی ندارند اما مینی‌بوس‌های تشریفاتی از تمامی امکانات رفاهی جهت تأمین رفاه شما برخوردار هستند.

در این گزارش به بررسی انواع مینی بوس و کاربردهایشان همچنین عوامل موثر بر قیمت اجاره مینی‌ بوس پرداخته شده است.

آشنایی با انواع مینی بوس و کاربردهایشان

اجاره مینی بوس قدیمی فیات اویکو: این مدل مینی‌ بوس به سیستم گرمایشی مجهز بوده اما در آن­‌ها سیستم سرمایشی تعبیه نشده است. به همین دلیل اجاره مینی­ بوس فیات اویکو و استفاده از آن در تابستان انتخاب خوبی نیست.

اجاره مینی بوس بنز قدیمی: این نوع مینی‌ بوس‌ مانند مینی­ بوس فیات اویکو به سیستم گرمایشی مجهز بوده اما سیستم سرمایشی ندارد. اجاره مینی ­بوس بنز قدیمی بیشتر برای جابه­‌جایی کارگران کارخانه و کارمندان مراکز دولتی کاربرد دارد.

اجاره مینی بوس فیات دوککاتو: از مینی‌بوس‌های تشریفاتی محسوب شده که ظرفیت آن برای جابه­‌جایی ۱۸ نفر مسافر پاسخگوست. این مینی بوس از ظاهری شیک و زیبایی برخوردار بوده و طراحی و ساخت آن بر اساس استانداردهای اروپا انجام می‌شود. به‌علاوه به سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز است.

اجاره مینی بوس هیوندا: از متداول‌ترین مینی‌بوس‌های تشریفاتی بوده که از ظاهر مناسب و زیبایی برخوردار است و به امکانات رفاهی متعددی برای رفاه حال مسافران مجهز شده است. اجاره مینی بوس هیوندا علاوه بر مسافرت­‌های برون‌شهری برای مسافرت‌‌های درون‌شهری نیز کاربرد دارد. مینی‌بوس هیوندا از ظرفیت ۱۸ نفری برخوردار است و بسیاری از کارخانه‌ها و شرکت‌ها از آن برای جابه­‌جایی مهمانان خود استفاده می­‌کنند.

اجاره مینی بوس آرین: این مدل تشریفاتی از 15 صندلی برای جابه‌جایی مسافران برخوردار است. بسیاری از افراد برای جابه‌جایی مهمانان خود در مراسم‌های تشریفاتی از اجاره مینی ­بوس آرین استفاده می‌کنند. از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار بوده و به سیستم گرمایشی و سرمایشی و بسیاری امکانات دیگر مجهز است.

اجاره مینی بوس ایویکو: از بهترین مینی‌بوس‌های تشریفاتی بوده که دارای امکانات رفاهی متعددی است. این مینی بوس از جدیدترین مدل‌های مینی‌ بوس  محسوب شده و‌ دارای ۱۹ صندلی برای جابه‌جایی مسافران است. از اجاره مینی بوس ایویکو اکثراً با برای جا‌به‌جایی کارمندان و مدیران شرکت‌های خصوصی و دولتی استفاده می‌شود.

اجاره مینی بوس سیترا: از دیگر مینی‌بوس‌های تشریفاتی می‌توان به مینی بوس سیترا اشاره کرد که از ظاهری شیک، زیبا، امکانات رفاهی متعدد و طراحی داخلی مناسب برخوردار است. این مینی‌ بوس از ظرفیت ۱۸ تا ۲۱ نفری برای جابه‌جایی مسافران خود برخوردار بوده و کارخانه‌ها و مراکز دولتی و خصوصی از بیشترین مراکزی هستند که از اجاره مینی بوس سیترا برای جابه­‌جایی کارمندان خود استفاده می­‌کنند.

 

عوامل موثر بر قیمت اجاره مینی بوس

عوامل موثر بر قیمت اجاره مینی بوس

روش‌های متفاوتی برای اجاره مینی‌ بوس‌ وجود دارد که بسته به نوع اجاره قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت. به‌عنوان‌مثال افراد می‌توانند هنگام اجاره مینی ­بوس از آن تنها برای رفتن به مقصد موردنظر خود استفاده کرده یا مینی‌ بوس را به‌صورت رفت و برگشتی اجاره کنند. عوامل متعددی در تعیین قیمت و هزینه اجاره مینی ­بوس موثر است. به‌عنوان نمونه نوع و مدل خودرو مینی­ بوس که معمولی، ایرانی، خارجی یا درجه‌یک باشد در قیمت اجاره مینی بوس موثر است. همچنین به هر میزان که تعداد روزهای سفر افزایش یابد، هزینه اجاره مینی­ بوس نیز افزایش پیدا می‌کند. به‌علاوه میزان مسافت طی شده نیز ارتباط مستقیمی با تعداد روزهای سفر دارد. مسافرت­‌هایی که در آن‌ها بالای ۳۰۰ کیلومتر مسافت طی می­‌شود، حداقل سه شبانه‌روز طول کشیده و هزینه آن‌ها بیشتر خواهد بود. شیوه سفر نیز حائز اهمیت است؛ اجاره مینی ­بوس به‌صورت رفت، رفت‌وبرگشت یا دربستی هزینه‌های متفاوتی دارند.

اجاره مینی بوس از “پی سپار”

شرکت پی سپار دارای كادری مجرب و ناوگان حرفه‌ای در حوزه خدمات حمل‌ونقل مسافر بوده که فعالیت خود را با دریافت پروانه کسب و عضویت در اتحادیه مسافربری استان تهران آغاز کرده است. از مزایای همكاری با این مجموعه‌ می‌توان به اطمینان خاطر از كیفیت مطلوب خدمات،  قیمت‌های مناسب، خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه خدمات در سریع‌ترین و كوتاه‌ترین زمان ممكن در تمام کشور با رانندگان مجرب و کارآزموده اشاره کرد. ناوگان این شرکت شامل انواع اتوبوس، میدل‌‌باس، مینی‌بوس، ون و سواری به‌صورت خودروهای ایرانی، خارجی و مدرن یا كلاسیك است. برای ارتباط با این مجموعه‌ می‌توانید با شماره تلفن‌های اطلاعات تماس 02144117450 یا 02144156888 تماس گرفته یا به نشانی تهران، آیت‌الله كاشانی، سازمان برنامه شمالی، لاله شمالی، بن‌بست دوم شرقی، ساختمان آپادانا، پلاك ۱۲ ،واحد ۵ بروید. برای اجاره مینی بوس می توانید از سایت پی سپار اقدام فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نوزده − 4 =