ون تويوتا هايس

قیمت اجاره
ون تويوتا هايس
قیمت روزانه داخل شهر
قیمت روزانه خارج شهر

اجاره ون تویوتا هایس

اجاره ون تویوتا هایس یکی از بهترین تجربه های است که هر فردی آرزوی آن را دارد چرا که شما می توانید با خانواده یا دوستان خود به سفر رفته و سفر هیجان انگیز را در هر کجا که دوست دارید از جمله بیابان ها، تمام مکان های  جنگلی و شهری را تجربه کنید و از سفر خود بیشترین لذت را ببرید.

ون ها در کشورهایی مانند کانادا، کشورهای اروپایی، ایالات متحده آمریکا، استرالیا به منظور حمل بار از کارخانه ها تولید شده است. در حال حاضر یکی از مهم ترین مزایایی اجاره ون تویوتا هایس، جا به جایی مسافران دردن شهری و همچنین مسافرت ها خانوادگی و دوستانه می باشد.

اگر قصد سفر دارید و بیشتر از ۵ یا ۶ نفر هستید اجاره ون تویوتا هایس می تواند گزینه مناسبی برای شما باشید. پیشنهاد ما به شما دریان سفر امید می باشد که یک شرکت معتبر در زمینه حمل و نقل و اجاره انواع ون، اتوبوس، میدل باس و … می باشد.

میدل باس به اتوبوس شبیه می باشد.فقط ابعاد آن کوچک تر از اتوبوس است که راننده کنترل بیشتری به این وسیله نقلیه در جاده ها دارد. یکی از دلایل محبوبیت میدل باس، طراحی بی نظیر و احساس راحتی مسافران در این وسیله نقلیه و همچنین استفاده از مواد با کیفیت عالی برای ساخت این وسیله نقلیه می باشد.

میدل باس ها نیز از تمام امکانات پذیرایی، صندلی حتی شو، محفظه بار بالا سر مسافران و کنار ماشین، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه هوا، بلندگو و … برخوردار است.

اجاره ون تویوتا هایس چگونه است؟

کرایه ون تویوتا هایس به دو صورت با راننده و بدون راننده در شرکت دریان سفر امید وجود دارد. برای کرایه ون تویوتا هایس با راننده تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که بدون هیچ مدرک خاصی ون هایس را اجاره کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

برای اجاره ون تویوتا هایس بدون راننده کافی است مدرک مورد نیاز، برنامه سفر، تاریخ سفر، تعداد نفرات، تعداد روز و ساعت را برای کارشناسان ما در شرکت دریان سفر امید ارسال کنید و یا به صورت حضوری تحویل دهید و ون هایس را کرایه کنید و به هر کجا که دوست دارید سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید.

چند نکته که هنگام اجاره ون تویوتا هایس باید به آن توجه کنید به شرح زیر می باشد:

  • توجه کنید که با کرایه ون تویوتا هایس با راننده تمام مسئولیت ها بر عهده شرکت می باشد و در صورت بروز مشکلاتی مانند تصادف شما هیچگونه مسئولیتی در قبال آن خودرو ندارید.
  • زمان و مکان مورد نظر خود را به راننده اطلاع دهید. در صورتی که ون را برای زمان بیشتری لازم دارید حتما با شرکت تماس بگیر و اطلاع دهید تا ون را برای زمان طولانی ترس با راننده در اختیار شما قرار دهند. تمام راننده های شرکت دریان سفر امید با تجربه و ماهر می باشند و شما می توانیم با خیال آسوده از جاده در طول سفر خود لذت ببرید.
  • توجه داشته باشید که چنین که اجاره کردید بیمه داشته باشد.
  • توجه داشته باشید که ونی که اجاره کردید کاملا سالم باشد و مشکلات مکانیکی نداشته باشد.
  • در صورت توافق هزینه خوراک و جا راننده بر عهده مسافران می باشد و …

کرایه ون تویوتا هایس

مشخصات ون تویوتا هایس

تویوتا هایس یکی از بهترین ون های شرکت دریان سفر امید است که ظرفیتی بین ۱۲ تا ۱۴ نفر دارد و ظرفیت بار در این ون نیز ۱۲ تا ۱۴ می باشد از دیگر مشخصات این ون می توان به صندلی تحت شو، یخچال، بلندگو، پخش کننده صوتی و تصویری، سیستم تهویه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، شیشه های دوجداره، جعبه کمک های اولیه، امکانات پذیرایی، کپسول آتش نشانی، چکش اضطراری و ایمنی، زیر پایی مجزا مقابل صندلی، محفظه بار بالای سر مسافران اشاره کرد.

ون تویوتا هایس یک گزینه مناسب برای سفر های خانوادگی و دوستانه است. در نتیجه با ون تویوتا هایس می توانید کنار خانواده یا دوستان خود از سفرهای خود نهایت لذت را ببرید. شرکت دریان سفر امید مفتخر است که توانسته با ون های تمیز و با کیفیت منحصر به فرد به شما مسافران عزیز خدمت رسانی کند.

قیمت اجاره ون تویوتا هایس

هزینه اجاره ون تویوتا هایس به عوامل مختلفی بستگی دارد. موارد زیر از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هزینه اجاره ون تویوتا هایس با راننده و بدون راننده با هم متفاوت می باشد که به طور حتم هزینه اجاره ون تویوتا با راننده بیشتر از اجاره ون تویوتا هایس بدون راننده می باشد.
  • کیفیت بالا و امکانات ون هایس می تواند بر هزینه اجاره ون تویوتا هایس تاثیر داشته باشد.
  • تعداد مسافران، ظرفیت تویوتا هایس، مدل ون تویوتا هایس، می تواند بر هزینه اجاره تویوتا هایس تاثیر بگذارد.

اگر شما قصد مسافرت با ون تویوتا هایس را دارید توجه کنید که از شرکت های معتبر در این زمینه ون اجاره کنید. شرکت دریان سفر امید یک شرکت معتبر در زمینه کرایه ون تویوتا هایس می باشد که شما مسافران عزیز می توانید ون تویوتا هایس را با خیال آسوده اجاره کنید و از سفر های خانوادگی و دوستانه خود نهایت لذت را ببرید.

قیمت های شرکت دریان سفر امید با قیمت های مناسب نسبت به سایر شرکت های موجود و همچنین کیفیت و امکانات بالای ون های خود، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه اجاره ون تویوتا هایس می توانید با کارشناسان ما در شرکت دریان سفر امید تماس بگیرید و یا به سایت https://dsoc.ir مراجعه کنید. تیم ما در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما مسافران عزیز می باشد.

اجاره ون تویوتا هایس برای سفر و توریست

اجاره ون تویوتا هایس برای سفر و توریست یکی از محبوب ترین و پر مخاطب ترین خدماتی است که در شرکت دریان سفر امید دریافت شده است.

کرایه ون تویوتا هایس برای سفر و توریست به دو صورت با راننده و بدون راننده انجام می شود که کرایه ون تویوتا هایس با راننده دارای مزیت های زیر می باشد.

  • ون تویوتا هایس دارای تور لیدر می باشد که مسلط به گردشگری و مسیرهای پر مسافر و مکان های دیدنی است.
  • برای بهتر برقراری ارتباط با مسافران خارجی اکثر راننده ها مسلط به زبان انگلیسی می باشند.
  • راننده های بسیار ماهر و مودب و رعایت کننده مطلوب مسافران برای سفر و تفریح
  • دارای راننده و کادر بسیار بسیار خوش رفتاری خوش بر خورد
  • خودرو ون تویوتا هایس دارای تمام امکانات رفاهی و پذیرایی می باشد تا مسافر آسوده تر سفر کنند.

شرکت دریان سفر امید با اجاره ون تویوتا هایس برای سفر و توریست به دلیل کادری مجرب و ماهر و با اخلاق و امکانات رفاهی و پذیرایی عالی  و همچنین کیفیت بالایی ون تویوتا هایس در این شرکت، باعث رضایت بیشتر مسافران خارجی خود شده است.

اجاره ون تویوتا هایس برای فرودگاه

ون هایس یک خودرو ژاپنی مقاوم و قابل اعتماد برای مسافربری است. صندلی ون های تویوتا هایس بسیار راحت و نرم هستند و قابلیت تحت شو دارند. این وسیله نقلیه در هر نوع آب و هوایی بسیار با دوام و مقاوم می باشد. در تنتیجه برای فرودگاه ها و جا به جایی مسافران بسیار گزینه مناسبی هستند.

اگر شما هم اهل مسافرت های هوایی هستید حتما متوجه با قیمت های نجومی ون ها و تاکسی ها و سایر خودرو های شخصی که مسافر می برند شده آید. شرکت دریان سفر امید دارای قیمت های مناسب نسبت به سایر شرکت ها و تاکسی ها و خودرو های شخصی می باشد و همین امر باعث رضایت بیشتر مسافران این شرکت شده است.

شما می توانید با انتخاب شرکت دریان سفر امید برای فرودگاه و سایر مسیرهای دیگر، هزینه اجاره ون تویوتا هایس را کاهش دهید.

هزینه اجاره ون تویوتا هایس

اجاره ون تویوتا هایس تهران

تهران پایتخت و یکی از شهرهای بزرگ ایران است که شلوغی و ازدحام جمعیت در آن بسیار به چشم می خورد. بنابراین بهترین کار برای جا به جایی و حمل و نقل انتخاب ون تویوتا هایس می باشد.

تویوتا هایس یک خودرو ژاپنی مقاوم می باشد که دارای امکانات رفاهی عالی برای مسافران خود می باشد که در شلوغی شهر تهران باعث راحتی و آسودگی بیشتر مسافران خود می شود.

همچنین اگر شما قصد مسافرت به شهر تهران را دارید اجاره ون تویوتا هایس بهترین گزینه برای شما می باشد چرا که تمام امکانات پذیرایی و رفاهی را برای شما به ارمغان می آورد و هزینه های خود را  زمان اقامت خود در شهر تهران به حداقل می رسانید. همچنین هزینه اجاره ون تویوتا هایس  در شرکت دریان سفر امید نسبت به سایر شرکت ها بسیار کم تر می باشد و شما می توانید با کرایه ون تویوتا هایس با کم ترین هزینه بیشترین لذت را از سفر خود به شهر تهران ببرید.

اجاره ون تویوتا هایس تا شمال

شهرهای شمالی ایران زیبایی ناب و بکری دارند که در تمام فصول سال طرفداران خاص خود را دارند. اگر شما هم اهل

مسافرت به شمال هستید و خودرو ندارید و یا تعداد شما بیشتر از ۵ یا ۶ نفر است کرایه ون تویوتا هایس  می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شما با کرایه مدل های مختلف ون تویوتا هایس می توانید به مکان های مانند ماسال که به جنگل ابری معروف است، قلعه رودخان، دریاچه ولشت، آب گرم های رامسر و دلیر، جنگل های ۲ هزار و ۳ هزار، روستای جواهر ده، کاخ شاه، غار دانیال چالوس، روستای کندلوس، مازیچال کلاردشت و … غیر سفر کنید و از سفر شمال خود نهایت لذت را با کمترین هزینه ببرید.

ون تویوتا هایس چه امکانات متفاوتی برایتان دارد؟

ون های تویوتا هایس دارای امکانات مختلفی چون پخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندلی تحت شو، سیستم تهویه هوا برای تهویه هوا داخل کابین ون تویوتا هایس، رانندگی آسان و راحت به دلیل تکنولوژی به کار رفته در این ون، جعبه کمک های اولیه، چکش اضطراری و ایمنی، کپسول آتش نشانی، امکانات پذیرایی مانند دستگاه قهوه و … می باشند.

شرایط اجاره ون تویوتا هایس

ون تویوتا هایس به دو صورت با راننده و بدون راننده اجاره داده می شود. برای اجاره خودرو ون تویوتا هایس با راننده هیچ مدرک خاصی نیاز ندارید و شما می توانید ون تویوتا هایس را به راحتی اجاره کنید.

شرایط مورد نیاز برای اجاره خودرو ون تویوتا هایس بدون راننده به شرح زیر می باشد. همچنین شما باید اطلاعی چون تعداد نفرات، برنامه سفر، تعداد روز و ساعت، تاریخ سفر و سایر مدارک مورد نیاز برای کرایه ون تویوتا هایس را در اختیار همکاران ما در سایت دریان سفر امید قرار دهید.

 مزایای اجاره ون تویوتا هایس

از مزایای این ون پر طرفدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ون تویوتا هایس برای سفرهای طولانی مدت توریستی به مناطق کوهستانی، جنگلی و مناطق ساحلی مناسب می باشد.
  • ون تویوتا هایس یک خودرو مناسب برای تمام فصول سال می باشد چرا که این ون بسیار مقاوم و بادام است.
  • برای مسافرت های گروهی و خانوادگی مناسب می باشد.
  • صندلی های به کار رفته در ون تویوتا هایس بسیار نرم و راحت می باشند.
  • اجاره خودرو ون تویوتا هایس بسیار با صرفه می باشد و هزینه ها اضافی را برای مسافر کاهش می دهد.
  • بسیار لوکس می باشد و امکانات رفاهی زیادی دارد.
  • ون تویوتا هایس یک خودرو با دوام و مقاوم در هر شرایط آب و هوایی می باشد که برای مسافرت های طولانی مدت و توریستی مناسب است.

چه عواملی بر قیمت اجاره ون تویوتا هایس تاثیر می گذارند؟

عوامل مختلفی بر قیمت خودرو ون تویوتا هایس تاثیر دارند. در ادامه مقاله به چند مورد از این عوامل اشاره خواهیم کرد.

  • اجاره خودرو ون تویوتا هایس با راننده یا بدون راننده
  • تعداد مسافران ون تویوتا هایس
  • تعداد روزهای که ون تویوتا در اختیار مسافر می باشد.
  • و …

هزینه کرایه ون تویوتا هایس

هنگام کرایه ون تویوتا هایس به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام کرایه خودرو ون تویوتا هایس به موارد زیر توجه داشته باشید که بعداً دچار مشکل نشوید.

  1. در هنگام کرایه خودرو ون تویوتا هایس توجه داشته باشید که ون بیمه داشته باشد.
  2. هنگام اخذ قرار داد توجه کنید که تمام مسئولیت های ون با شرکت و راننده می باشد و شما هیچ مسئولیتی ندارید.
  3. از سلامت کامل خودرو اطمینان حاصل کنید.

شرکت دریان سفر امید یک شرکت معتبر در زمینه حمل و نقل و اجاره می باشد که انواع ون از جمله ون تویوتا هایس، میدل باس، اتوبوس را با مناسب ترین قیمت ها و بالاترین کیفیت در اختیار مسافران خود قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در سایت دریان سفر امید تماس بگیرید و یا به آدرس اینترنتی https://dsoc.ir مراجعه کنید.