اتوبوس اسكانیا مارال (MARAL SCANIA)

قیمت اجاره
اتوبوس اسكانیا مارال (MARAL SCANIA)
قیمت روزانه داخل شهر
8.500.000 تومان
قیمت روزانه خارج شهر
10.000.000 تومان

اجاره مارال اتوبوس

اجاره مارال اتوبوس قطعا یکی از گزینه های مناسب برای اجاره می باشد، اگر قصد سفر های درون شهری برای اردو های مدرسه ای، مسابقات مدرسه، مسابقات احکام، زیارت های درون شهری و سفر های برون شهری برای زیارت امام رضا (ع) در مشهد، حرم معصومه در قم، و شاه چراغ در شیراز مناسب می باشد.

نه تنها اجاره مارال اتوبوس بلکه سفر با اتوبوس مارال هنگامی ک تنها هستید یکی از وسایل حمل و نقل مناسب است از لحاظ قیمت و راحتی، اجاره مارال اتوبوس از شرکت های زیادی صورت می گیرد اما نوع شرکت آن بسیار مهم است، شرکت پی سپار با اجاره انواع مارال اتوبوس های جدید و با امکانات یکی از گزینه های بسیار خوب می باشد. اکثر مردم به علت نداشتن ماشین یا تعداد بالایی  که دارند به دلیل سفر های خانوادگی قصد اجاره مارال اتوبوس را دارند که با سفر با اجاره مارال اتوبوس یک سفر خاطره انگیز برای خود به ارمغان می آورند.کسانی که میانه خوبی با رانندگی برای مدت زیادی ندارند بهتر است به اجاره مارال اتوبوس دست بزند.

برای عدم ترافیک نیز سفر با اتوبوس بهتر میباشد به ویژه برای سفر های زیارتی مانند مشهد  سفر با اجاره مارال اتوبوس به دلیل عدم ترافیک و راحتی مسافران هنگام سفر گزینه مناسبی است.در ادامه این مطلب، شما را برای اجاره مارال اتوبوس راهنمایی خواهیم کرد.

یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت اسکانیا که در ایران تولید می‌ شوند اتوبوس  های اسکانیا سری مارال آن است. این اتوبوس های مارال در کشور ایران توسط شرکت عقاب افشار تولید می‌شود و همچنین این شرکت  یکی از بهترین تولید کننده های داخلی  می باشد؛ به علت داشتن انواع متفاوتی از اتوبوس های درون شهری و برون شهری شرکت عقاب افشان تصمیم بر نوسازی ماشین های حمل و نقل داخل شهری و برون شهری  خود گرفته است. در سال 1396 شرکت عقاب افشان با نوشتن قرار داد میان دولت و شرکت های ذیربط باعث شد تا اتوبوس های مارال 4212 با امکانات زیاد و ویژه ای وارد بازار های داخل شود. اجاره مارال اتوبوس مناسب سفر های طولانی مدت می باشد زیرا با توجه به مدت زمان زیادی که در اتوبوس قرار دارید با توجه به تسهیلات آن در صندلی، سیستم گرمایش، یخچال و… گزینه ی بسیار مناسبی است‌. اجاره مارال اتوبوس با راننده می باشد و این راننده ها بسیار حرفه ای می باشند و سفری امن را برای شما فراهم می کند. عده ی زیادی در سفر های طولانی هنگام رانندگی به خواب می روند پس بهتر است برای سفر با خانوادهشان و دوستانشان گزینه اجاره مارال اتوبوس را انتخاب کنند.

اجاره مارال اتوبوس از شرکت پی سپار گزینه خوبی می باشد زیرا این شرکت با ارائه انواع اجاره اتوبوس ها از جمله اجاره مارال اتوبوس است. شما می توانید برای هر مراسمی مانند عروسی، مراسم ختم، سفر های زیارتی و تفریحی و … با مراجعه به شرکت پی سپار اقدام به اجاره مارال اتوبوس کنید، و اتوبوس خود را در تاریخ تعیین شده و سر ساعت مشخص شده دریافت کنید.

برخی شرکت ها به شما اتوبوس های قدیمی را به عنوان جدید می دهند و قیمت زیادی از شما می گیرند اما با مراجعه به شرکت پی سپار از اجاره مارال اتوبوس خود اطمینان کامل حاصل کنید.

اجاره مارال اتوبوس در دو مدل در ایران تولید می شود  که عبارتند از اسکانیا مارال 4212 و اسکانیار مارال 4214 که در ادامه به معرفی مشخصات هر دوی این مدل ها می پردازیم.

مارال ۴۲۱۲: اتوبوس‌های مارال ۴۲۱۲، اتوبوس‌ هایی با کیفیت متوسط می باشند و بیشتر برای مسافت‌ های کوتاه و سفر های درون شهری مناسب می‌ باشند. اما با این وجود ویژگی‌ های مهمی دارند که آن‌ها را به استاندارد های امنیتی خیلی نزدیک می‌ کند. ترمز های ضد قفل به همراه ترمز های الکترونیک، سامانه کنترل لغزشی و کنترل پایداری از ویژگی‌های بارز  و بسیار خوب اتوبوس‌ های مارال ۴۲۱۲ می‌ باشد. این نوع اتوبوس در هر دو مدل اتوبوس‌ های وی ای پی و معمولی ساخته شده است. از دلایل موفقیت این اتوبوس ها می توان از سختار مطابق با استاندارد و سقف یکپارچه سیستم تهویه مطبوع برای رفاه راننده و مسافران اشاره کرد.  همچنین دو دستگاه مانیتور LCD و DVD PLAYER و دستگاه مانیتور تاشو در اتاق استراحت، تابلو دیجیتال اعلام مسیر، سیستم ایمنی برای در ها، قهوه جوش و یخچال شیشه های دوجداره تمام سکوریت جانبی و عقب، هشدار برای حریق و …  نیز اشاره کرد.

مارال LX ۴۲۱۴ : سه محوره بودن و بیشتر بودن طول این مدل در مقایسه با مدل قبلی، تنها تفاوت این دو مدل اتوبوس می باشد. به همین دلیل ظرفیت مارال LX ۴۲۱۴ نسبت به مارال ۴۲۱۲ بیشتر است و می‌تواند مسافران زیادی را به صورت همزمان حمل کند. اتوبوس‌های وی آی پی و معمولی از مدل‌ های موجود از مارال اتوبوس است.

ویژگی های اتوبوس مارال

اتوبوس مارال را شاید به عنوان یکی از اتوبوس های مجهز ایران نامید. سیستم های گرمایشی و سرمایشی مطبوع این مدل اتوبوس یکی از پیشرفته ترین سیستم های موجود می باشد که باعث می شود در تمامی فصل های سال و در تمامی مناطق کشورمان اعم از سردسیر و گرمسیر بتوان سفر کرد.

دمای داخلی اتوبوس مارال همیشه در شرایط مطلوب و ایده الی می باشد. سیستم های سرمایشی مارال اتوبوس دارای کولر های پر قدرتی است با ظرفیت ۳۸ و ۴۴ کیلو وات بهره مند است. اتوبوس های مارال دارای سیستم سرمایش FRONTBOX ویژه راننده با ظرفیت ۷ کیلو وات و سیستم های سرمایش کابین استراحت راننده که دارای ظرفیت ۷.۳ کیلو وات است که باعث استراحت آرامشبخش راننده می شود. صندلی های مارال اتوبوس بسیار راحت و بزرگ هستند که یکی دیگر از ویژگی های مهم رفاهی مسافران می باشد، هنگام سفر  به ویژه سفر های طولانی راحتی صندلی بسیار مهم است که باعث آرامش مسافر به ویژه مسافرانی که کمر درد دارند می شود این ویژگی فوق العاده اتوبوس مارال گزینه بسیار خوبی برای اجاره مارال اتوبوس می باشد.

از لحاظ ایمنی اتوبوس مارال یکی از اتوبوس های بسیار خوب است امروزه در جاده های ایران تردد دارد و دارای جاده های پیج و خم دار زیادی است با اجاره مارال اتوبوس می توانید امنیت خود را هنگام سفر فراهم کنید.

از دیگر امکانات و ویژگی های رفاهی بسیار خوب اتوبوس مارال می توان به یخچال آن اشاره کرد که مسافرن در حین سفر می توانند آب، نوشیدنی های خود را در یخچال قرار دهند  تا خنک بمانند.حین سفر آرامش مسافران بسیار مهم است، اتوبوس های مارال دارای شیشه های دوجداره می باشند که باعث می شوند سر و صدای ماشین های حین حرکت و… به داخل اتوبوس مارال نیاید.

راننده های اتوبوس نیاز دارند حین سفر استراحت کنند تا بتواند راه برگشت را رانندگی کنند اتوبوس های مارال داری کابین استراحت می باشند که این کابین دارای امکانات رفاهی می باشند مانند سیستم های گرمایشی و سرمایشی که باعث می شود راننده با آرامش استراحت کند.

حین سفر های طولانی به احتمال زیاد شارژ گوشی مسافران به علت هایی مانند گوش دادن به موسیقی کم می شود اتوبوس های مارال دارای توروبوشارژ هستند که می توانید تلفن های همراه خود را شارژ کنید.با سفر کردن با اجاره مارال اتوبوس امنیت شما تامین است زیرا دارای کروز کنترل و روغن گیربکس اشاره کرد.

این سری از اتوبوس‌ های مارال تولیدی عقاب افشان دارای تنوع رنگی بسیاری  هستند و حتی در اوایل سال 93 اتوبوس‌ های سه رنگ رو هم تولید می‌کردند که واقعاً بسیار زیبا و دلنشین بودند. از مارال سری‌ های سه محور مهم به تعداد کمی موجود می باشد.

شرایط اجاره مارال اتوبوس

از شرایط اجاره مارال اتوبوس تعیین قرار دادی ببین شرکت و متقاضی می باشد، در این قرار داد باید ساعت اجاره و مکان آن نوشته شود. بهتر است از یک روز قبل اقدام به اجاره مارال اتوبوس کنید اما برای مراسم های مانند ختم عزیزان که ناگهانی می باشد می توانید همان لحظه به اجاره مارال اتوبوس از شرکت پی سپار اقدام کنید. برای اجاره مارال اتوبوس برخی شرکت ها بیانه ای می گیرند و یا نصف هزینه ی اجاره مارال اتوبوس را می گیرند.

اجاره مارال اتوبوس از پی سپار

اجاره مارال اتوبوس یکی از گزینه های مناسب می باشد اما شرکتی که قرار است  به آن به دلیل اجاره مارال اتوبوس مراجعه کنید نیز بسیار مهم می شود زیرا برخی هزینه ی اجاره مارال اتوبوس جدید را که امکانات زیادی دارند را از شما می گیرند اما مدل قدیمی آن را به شما می دهند. اما شرکت معتبر پی سپار با ارائه انواع اتوبوس های مارال برای انواع سفر ها و مراسم ها آماده خدمات رسانی به شما متقاضیان می باشد.

شرکت پی سپار مجموعه ای در جهت اتوماسیون خدمات زیر می باشد:

۱. پی سپار اداری : شرکت پی سپار با هدف اتوماسیون سفر های اداری در قسمت های متفاوتی مانند در خواست خودرو، تایید سفر توسط مدیران، مدیریت خودرو های اداری، ماهش هزینه های سفر های اداری و در آخر تولید صورت وضعیت الکترونیک کارکرد خودرو های استیجاری سامانه پی سپار اداری تولید شده است.

اگر به خاطر شغلتان باید همیشه در حال سفر های اداری باشید این هزینه ای سنگین را برای شما به وجود می آورد با سفر با اتوبوس های مارال شرکت پی سپار یا اجاره مارال اتوبوس از شرکت پی سپار می توانید علاوه بر سفری آرام و ایمن از هزینه مقرون به صرفه آن نیز بهره مند شوید.

۲. پی سپار آژانس: با هدف ایجاد بستری رقابتی بین تاکسی های اینترنتی و آژانس های تاکسی، افزایش کیفیت خوب ارائه خدمات، افزایش رضایت مندی شهروندان، کاهش قیمت سرویس ها، افزایش نظارت بر رانندگان و امکان به اشتراک گذاری سفر بین آژانس ها، سامانه پی سپار آژانس تولید شده است.

۳. پی سپار پیک: از مهم ترین دغدغه ها و معضلات دفتر های پیک، نارضایتی مشتریان از نحوه ارائه خدمات آن ها است. معمولا زمان و نحوه ارائه خدمات مهم ترین چالش دفتر های پیک است که در واقع با ارتقای این خدمات، علاوه بر حفظ مشتریان خود تعداد این مشتریان هروز افزایش می یابد‌. پی سپار پیک تمام این معضلات و چالش ها را برطرف کرده و تحولی بسیار بزرگ جهت افزایش در آمد شرکت های پخش و خدماتی ایجاد کند‌.

۴. پی سپار مدرسه: با هدف افزایش سطح ایمنی و آسایش دانش اموزان، جلوگیری از هدر رفتن وقت دانش آموزان، و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت والدین دانش اموزان، کاهش تماس های والدین با رانندگان آژانس و شرکت ها، حذف الزام نصب جی پی اس و عدم کنترل راننده ها در سایر زمان ها و کاهش هزینه های رانندگان پی سپار مدرسه ایجاد شده است. که شما می توانید با خیالی اسوده و با اطمینان به شرکت پی سپار دانش اموزان خود را راهی مدارس کنید.

۵. پی سپار تحویل: تحویل غذا، کالا هایی مانند لوازم خانگی و… به دست مشتریان که مقدار قابل ملاحظه ای از فروش فست فود ها، رستوران ها و فروشگاه های بزرگ را به خویش اختصاص داده است. یکی دیگر از معضلات جاری و مداوم صاحبان این صنعت می باشد. از طرفی  در جهت افزایش رقابت در کنار زمان تحویل و سالم و صحیح تحویل دادن در کوتاه ترین زمان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد به این دلیل در راستای افزایش کیفیت این خدمات سامانه ی پی سپار تحویل ایجاد شده تا دغدغه های شما را حین تحویل بسته خود از بین ببرد.

پس شرکت پی سپار علاوه بر اجاره مارال اتوبوس و انواع مختلف اتوبوس های اسکانیا خدمات زیاد دیگری دارد که می توانید به این شرکت مراجعه کنید.

مشخصات فنی مارال اتوبوس

اتوبوس مارال دارای یک موتور 13 لیتری و 6 سیلندر می باشد که دارای توانایی 410 اسب بخار را دارد. گشتاور موتور مارال اتوبوس 2150 نیوتون بر متر می باشد، و موتور آن مجهز به اینترکولر و سوپر شارژ نیز می باشد.

سیستم سوخت رسانی موتور مارال اتوبوس نیز ایکس پی ای است‌.

اتوبوس اسکانیا مارال دارای گیربکس GR875R Scanin می باشد که دارای هشت دنده به جلو دارد.  این گیربکس مجهز است به سیستم تعویض دنده اپتی کروز با قابلیت اتوماتیک و تنظیم دستی است. اگر به توضیحات درباره ی قسمت های فنی اتوبوس مارال علاقه مند باشید متوجه خواهید شید که این نکات گفته شده چقدر در امنیت بیشتر و راحتی و آسایش شما در سفر تاثیر گذار است.

سیستم تعلیق این مدل اتوبوس در بخش جلو دارای دو عدد بالشتک هوای فشرده است و همچنین دارای کمک فنر است و در قسمت عقب دارای چهار عدد بالشتک هوای فشرده و چهار عدد کمک فنر نیز می باشد.

اتوبوس های مارال قابلیت تنظیم ارتفاع نسبت به جاده را دارا می باشد که با توجه به مسائل ایمنی، در سرعت بالاتر از 30 کیلومتر در ساعت به حالت استاندارد خود بر خواهد گشت.

اسکانیا مارال اتوبوسی می باشد که در واقع  از نظر فنی تفاوتی با کلاسیک ندارد که البته چندین علت بروز مشکلات و آتش‌سوزی‌ های کلاسیک هم در این مدل  كاملا مرتفع شده است. این گونه اتوبوس ها در نمای ظاهری بیشترین تفاوت را با مدل کلاسیک دارند که دارای نمای بسیار زیبا تر و مدرن‌ تری می باشد.  تغییرات عمده را می‌توان در چهار نقطه از نظر ظاهری مشاهده کرد؛ نمای جلو و عقب، ستون های  اول و ستون های آخر، در نمای جلو، مارال با حفظ حالت چیدمان چراغ‌ های کلاسیک، آنها را در یک فرورفتگی مجزا و رنگ شده قرار داده است که این گونه استفاده از چراغ‌ های تکی در کنار هم به یک سنت در بین اتوبوس‌های اسکانیا عقاب‌افشان تبدیل شده است. این مدل طراحی باعث شده  تا از مارال اتوبوس از  روبه‌ رو  چهره زیبا تری داشته باشد و حتی مدرن‌ تر نیز به نظر برسد. در نمای عقبی، چراغ‌ ها از روی ستون به سمت داخل‌تر رفته اند، و حالتی باریک‌ تر و بلند‌ تر را دارند. همچنین برای خروج راحت‌ تر هوای گرم پیشرانه و  باز‌گذاشتن کم تر درب موتور در عبور از مسیر‌های سربالایی در روز‌ های گرم تابستان و تهویه بهتر قسمت موتور، دو خروجی هوا هم در بالای چراغ‌ ها طراحی شده است. این قسمت در اتوبوس‌ های کلاسیک به صورت یک نوار خطی در بالای درب موتور قرار دارد. همچنین در نمای جلو نیز، شاهد ستون دایره ‌وار بغل در های  ورودی هستیم. این طراحی باعث شده ایت تا نمای جانبی از سمت جلو، حالتی مدرن‌ تر پیدا کند. در کنار تغییر طراحی دومین ستون این اتوبوس، آخرین ستون نیز از حالت خطی خود به مقدار کمی فاصله گرفته است  و به صورت منحنی‌ وار طراحی شده  که باز هم در زیبا تر شدن نمای ظاهری این خودرو، نقش بسیار مثبتی را ایفا می‌کند. اما همان گونه که گفته شد  تغییر زیادی از نظر فنی، دو اتوبوس مارال و کلاسیک ندارند، در داخل نیز با توجه به اینکه اتوبوس می‌تواند از نوع تک‌ صندلی یا جفت صندلی باشد که آن هم به چند حالت متفاوت بستگی به امکاناتش تقسیم می‌ شود و نمی‌توان آنها را ملاک تغییرات دانست،  مهم‌ ترین تغییر را در قسمت داشبورد مارال نسبت به کلاسیک باید بدانیم، در این بخش داشبورد کمی مدرن‌ تر طراحی شده ‌و ارگونومی به نسبت بهتری نیز دارد. دنده در مدل‌ هایی که به دنده فرمانی معروف هستند، به کنار فرمان اتوبوس و‌ روی دسته ریتاردر منتقل شده است که این نحوه طراحی را می‌توان در کشنده‌ های اتوماتیک اسکانیا نیز دید.

ظرفیت اتوبوس مارال

برای اجاره اتوبوس مارال حتما باید به ظرفیت آن دقت کنید، زیرا هنگام سفر های دوستانه و خانوادگی، مراسم های عروسی و ختم و… باید با توجه به ظرفیت اتوبوس به اجاره مارال اتوبوس اقدام کنید.

 ظرفیت سرنشینان اتوبوس های اسکانیا مارال 4012 در سه کلاس استاندارد دارای ظرفیت 44+1+1 صندلی می باشد، و ظرفیت سرنشینان اتوبوس اسکانیا مارال مدل وی آی پی دارای ظرفیت 25+1+1 است زیرا در مدل وی ای پی صندلی های اتوبوس به تخت تبدیل می شوند و راحتی بیشتری را برای مسافران به ارمغان می آورد. و در کلاس تجاری دارای 30+1+1 صندلی می باشد.

پس اگر راحتی شما حین سفر های طولانی برایتان بسیار مهم می باشد با اجاره مارال اتوبوس مدل وی ای پی این ارامش را برای شما فراهم می کند.

سخن پایانی

در این مطلب شما را به اجاره مارال اتوبوس راهنمایی کردیم و همچنین شرکت پی سپار را تا بتونید با مراجعه به این شرکت به اجاره مارال اتوبوس بپردازید، علاوه بر راهنمایی درباره اجاره مارال اتوبوس شما را با اتوبوس مارال، ظرفیت آن، مشخصات فنی و.. آن آشنا کنیم.